• 0800 222 001
  • info@prostorsombor.rs
img

Postupak ekshumacije

 

Postupak ekshumacije – potrebni koraci i neophodna dokumentacija:

  • - Zahtev za odobrenje za ekshumaciju posmrtnih ostataka;
      (preuzima se u Dežurnom centru JKP „PROSTOR“ Sombor i popunjava ga nosilac prava korišćenja grobnog mesta iz kog se ekshumacija vrši)
  • - Potvrda o posedovanju grobnog mesta u koji se prenose posmrtni ostaci;
      (izdaje se bez naknade u Dežurnom centru JKP „PROSTOR“ Sombor)
  • - Izjava organa upravljanja grobljem o obezbeđenosti uslova za prenos posmrtnih ostataka;
      (izdaje se bez naknade u Dežurnom centru JKP „PROSTOR“ Sombor);
  • - Pismena saglasnost svih nosilaca prava korišćenja grobnog mesta, u slučaju da postoji više nosilaca prava korišćenja grobnog mesta;
  • - Izvod iz matične knjige umrlih za lica čiji se posmrtni ostaci prenose;
  • - Fotokopija lične karte ili podnosioca zahteva; 
  • - Uplata gradske administrativne takse u iznosu od 400 din.

* u slučaju da se posmrtni ostaci nose van teritorije grada Sombora, zahtev za odobrenje za ekshumaciju posmrtnih ostataka predaje se Sanitarnoj inspekciji, koja i izdaje rešenje.
Potrebna dokumentacija je ista kao u gore navedenom slučaju.

Kako bi maksimalno izašli u susret našim klijentima, svu neophodnu dokumentaciju možete ishodovati na jednom mestu i to u Dežurnom centru JKP „PROSTOR“ Sombor. Kompletirana dokumentacija predaje se na pisarnici Gradske uprave grada Sombora, a Rešenje izdaje Komunalno odeljenje Gradske uprave grada Sombora.

Pomoć u pribavljanju dokumentacije i ispunjavanju zahteva besplatno vrše zaposleni u Dežurnom centru JKP „PROSTOR“ Sombor.

 width=  width=

JKP Prostor Sombor

Trg cara Lazara 1, 25101 Sombor, Srbija

  • Radno vreme
  • Ponedeljak-Petak: 07 - 15h
  • Dežurni centar:
  • Ponedeljak-Petak: 07 - 19h
  • Subota: 07 - 16h
  • Nedelja: 07 - 13h
Preuzimanje