Postupak ekshumacije
Postupak ekshumacije – potrebni koraci i neophodna dokumentacija:
- - Zahtev za odobrenje za ekshumaciju posmrtnih ostataka;
(preuzima se u Dežurnom centru JKP „PROSTOR“ Sombor i popunjava ga nosilac prava korišćenja grobnog mesta iz kog se ekshumacija vrši) - - Potvrda o posedovanju grobnog mesta u koji se prenose posmrtni ostaci;
(izdaje se bez naknade u Dežurnom centru JKP „PROSTOR“ Sombor) - - Izjava organa upravljanja grobljem o obezbeđenosti uslova za prenos posmrtnih ostataka;
(izdaje se bez naknade u Dežurnom centru JKP „PROSTOR“ Sombor); - - Pismena saglasnost svih nosilaca prava korišćenja grobnog mesta, u slučaju da postoji više nosilaca prava korišćenja grobnog mesta;
- - Izvod iz matične knjige umrlih za lica čiji se posmrtni ostaci prenose;
- - Fotokopija lične karte ili podnosioca zahteva;
- - Uplata gradske administrativne takse u iznosu od 400 din.
* u slučaju da se posmrtni ostaci nose van teritorije grada Sombora, zahtev za odobrenje za ekshumaciju posmrtnih ostataka predaje se Sanitarnoj inspekciji, koja i izdaje rešenje.
Potrebna dokumentacija je ista kao u gore navedenom slučaju.
Kako bi maksimalno izašli u susret našim klijentima, svu neophodnu dokumentaciju možete ishodovati na jednom mestu i to u Dežurnom centru JKP „PROSTOR“ Sombor. Kompletirana dokumentacija predaje se na pisarnici Gradske uprave grada Sombora, a Rešenje izdaje Komunalno odeljenje Gradske uprave grada Sombora.
Pomoć u pribavljanju dokumentacije i ispunjavanju zahteva besplatno vrše zaposleni u Dežurnom centru JKP „PROSTOR“ Sombor.